HOT NEWS
Mungon ambulanca ne Shkoder,ndeshja fillon me vone... » Vazhdojne situatat qesharake ne Superligen shqipta...
Nderpritet ndeshja ne Kukes » Rreth minutes 60 ne pjesen e tribunes perballe ku ...
Lajmet e fundit para Flamurtari-Vllaznia » Lajmet e fundit qe vijne nga Vlora jane pozitive p...
Skenderbeu kampion, Terbuni dhe Bylis bien nga kat... » Ekipi i Skenderbeut te Korçes eshte shpallur kampi...
Partizani fiton ne Korçe dhe rihap kampionatin » Ekipi i Partizanit ka arritur te fitoje ne minutat...
Ndodhe edhe kjo ne Superiore » Ne ndeshje e sotme midis Terbunit dhe Bylis qe do ...
Kapllanaj:Federata po tallet me ne » Nuk ka te sosur polemika per qeshtjen Albi  A...
Stavri Nica dorehiqet » Pas barazimit ne Puke kunder Terbunit,trajneri i k...
Vangjeli ne perfundim te ndeshjes » Ishte nje gol vendimtar ne minutat e fundit.Mbajme...
Sabien Lilaj:Kundershtari po luan ashper » Ne perfundim te pjeses se pare mesfushori i korçar...
E enjte, 28 Mars 2024
  • Superliga
  • Kategoria 1
  • Kosova

Kategoria Superiore 2013-14
 Kronika e ndeshjes: Java 24 - E diel, 16. Mars 2014 - 15:00 h

VllazniaPartizani
01

 Detajet e ndeshjes
Match Date :E diel, 16 Mars 2014
Match Time :15:00 h
 
Playground :Stadiumi "Loro Boriçi" - Shkodër
Match referee(s):Enea JORGJI, Emigers GANCI, Rudin PRECA, Andi KOCI
 
Spektatore: 3.500
Weather:sunny
Fieldcondition:normal

 Formacionet
Portier
Mbrojtes
Mesfushor
Sulmues

 Zevendesimet

Tranjer
Zv/Tranjer
     Timeline
    Vllaznia
    Substitution min 37 ::Florind BARDULLA <-> Mateo ZEFISubstitution min 45 3 ::Zamir VJERDHA <-> Ndricim SHTUBINASubstitution min 46 ::Tomislav BUSIC <-> Milan NIKOLICKarton i kuq min 44 ::Erind SELIMAJKarton i verdhe min 80 ::Alis BOCIKarton i verdhe min 84 ::Elvin BEQIRI


    Substitution min 37 ::Renato HYSHMERI <-> Mentor MAZREKAJ Substitution min 64 ::Ertan DEMIRI <-> Nderim NEDZIPI Substitution min 75 ::Rigers DUSHKU <-> Mario SACERPenallti min 45 4 ::Nderim NEDZIPIPenallti min 45 4 ::Nderim NEDZIPIPenallti min 45 4 ::Nderim NEDZIPI
    Partizani
     Eventet
    Penallti
      • 45 4' : Nderim NEDZIPI ( 1 )
      Karton i kuq
      • 44' : Erind SELIMAJ ( 1 )
        Karton i verdhe
        • 80' : Alis BOCI ( 1 )
        • 84' : Elvin BEQIRI ( 1 )


          Lajmet e Fundit

            Lajmet me te lexuara

              Komentet e fundit